dimarts, 14 d’agost del 2012

No sé els que havien anat anteriorment a fer la carrera de Riola, jo personalment no. Per aixó està vegada em vaig calçar les espardenyes i en un atac de “hombría y valentía” característic de la polseguera, la vaig córrer tot lo millor que vaig poder.
 En veritat vora a riu feia bon estar un lleuger airet que en algunes zones s’agraïa barbaritats, ara bé desprès de 4 ó 5 kilòmetres no se si va parar l'aire o es que portàvem tots una "acalorà" com una aca.
 En esta carrera també tinguérem una debutat com a polseguera, si valents….. un altra polseguera, açò se’ns và de les mans. Luïsa és la nova integrant de la polseguera i atenció amb Luisa que comença fort i sense cap complexe. Si no ho sabeu Luisa és una esportista nata i pocs esport se li resisteixen. En Riola molt bé ho va fer sense forçar la màquina acompanyada per Javi va córrer a 5’ 48” el kilòmetre. ENHORABONA POLSEGUERA. Xiques aneu fent pinyeta per entrenar que açò va agafant color.

 El que s’han va eixir  va ser Tomás, per primera volta i amb molt d’esforç va puntuar com a 5é polseguer i per si fora poc no va donar ninguna opció a Jose Antonio que mirava com se'n anava poc a poc i pensava: mals dinars en donarà el ”gendre”. Tomás, tots estàvem esperant quant donaries el "tiró" d’orelles al “sogre” i li diries: espavila que ja estic ací i no vaig a parar fins que te traga 3 ó 4 minuts. Enhorabona i aixó que sols has vingut un dia a entrenar amb nosaltres. Si hi ha que dir-ho tot Jose Antonio també va fer molt bona carrera a 4’ 29” el kilòmetre i 4rt classificat en la seua categoria.

 Un altre “màquina” en Riola va ser Toni Pla, vos tinc que dir que esta setmana a corregut Antella, Tavernes i Riola i ma dit un pardalet que el divendres el van tindre que tirar del xiringuito de la platja i així i tot es va fer totes les carreres que estava apuntat un autèntic “MONSTRE”. Igualet serà.... algun altre que estava amb Toni en el xiringuito encarà està buscant per vaig del llit les espardenyes per a vindre a Riola... co co co coooooo!!!

 Ximi el nostre polseguer de Suma es va agafar el dia de mig descans acompanyant a un amic, així i tot va fer una bona carrereta a 4' 30''.
 Sergi “el Portu”, un Crack, un progrés espectacular i una eixida “alocada” sempre buscant a veure si veu a Paco Fogues per a ficar-se al seu costat.... Li van faltar forces en el últims metres inclòs així va rodar a 4’ 19”. Enhorabona segueix eixí.

 Pepe li va costar suar la samarreta per a que no l’agafarà Sergi i es queda en terra de ningú, a Julio era impossible agafar-lo i total sols li quedava córrer i gaudir del entorn que ens envoltava.

 Julio a la seua marxa sempre per baix de 4’ i mai content del que fa, però que voleu que fem, ja sabem que hi ha gent que no es conforma en el que aconsegueix i sempre vol més.... eixe és Julio un autèntic competidor.

 I TORNE A REPETIR SI EM DEIXE A ALGÚ ÉS QUE NO L 'HE VIST, NO S’ ENFADEU QUE PER A TOTS HI HAURÀ MASSA.



 AMUNT POLSEGUERA.............................

0 comentarios:

L'oratge

prevision del tiempo Alcàntera de Xúquer

Loteria

LA LOTE DE NADAL, JA LA TENIM TOTS.



Nº 03158



SORT I AMUNT POLSEGUERA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Contacte

Miguel Sala

lapolseguera@hotmail.com






Amb la tecnologia de Blogger.

Search