dimecres, 14 de març del 2012
Recital de la nostra escola a Chella. Eixe és l'únic titol possible per a descriure el que va passar a Chella. 
 La nostra escola va tindrer molta participació a la canal de Navarrés, vam donar colorit i qualitat a les curses dels xiquets/xiquetes. Començant per la categoria dels més xicotets on vam aconseguir un triomf espectacular sent el gran Raimon segon encapçalant a tots els nostres. D'estos més xicotets no tinc dades perquè la prova era, no competitiva, però destacarem que es va sentir  el nom de la Polseguera a tota Chella.
 En categoria benjamí femení vam tindre representació en Paula López. 
 Aleví masculí la nostra representació va se Kiriam en una disputada 4ª posició, un poc més enrere Borja i Sergi.
Aleví femení Maria Femenia va ser segona i es va quedar a tan sols 3 segons de la primera, Maria ens està acostumant a estos resultats li falta l'última espenta per a ser primera definitivament. En la mateixa categoria Sara va fer 3ª i 4ª Andrea, espectacular la nostra representació femenina.
Segurament m'he deixat a algun, que m'ho diga i en la pròxima crònica ho posaré  a soles. La puntuació per a l'escola i per a l'afició de l'escola EXCEL·LENT ALT. SOU UNS CRAKS. Si algun xiquest no està apuntat, es per desconeixement meu, ...així que  quan em vegeu per ahí digue-me: - Eh, Miguel  jo també estava en Chella!


El més destacat dels majors va ser 'la desbandada de borregos', i no és cap pel·lícula. La carrera va eixir ràpida, mira si va ser ràpida que va alcançar un pastor i el seu ramat per mig, i es va produir una espectacular desbandada de corders, barrejats amb els corredors. Crec que en cap carrera s'ha vist córrer tant d'animal de quatre potes. Espectacular l'anècdota. 
 Si comptem als nostres animals d'allò més destacat va ser que Manel va tornar a una carrera i no va triar una altra que la del "Terrero" que és dureta, ara ho va fer molt bé, segurament va entrar roig com un meló d'alger a meta però això és el normal. 
 Toni Pérez va acompanyar quasi tota la carrera a Manel i vos deixe una xicoteta crònica de pròpia mà:

Miquel!!! vas a fer crònica de Xella???

Si la fas aci tens la cronica per a dins de la crònica....

Be...Despres de la marató de Valencia, no havia tornat a "competir" i ja m'apetia tornar a sentir el cuquet de les voltes a peu...Sense que siga escusa de mal pagador cal dir que havia entrenat poc, mai he parat de entrenar però durant l'hivern he reduït els kilometres setmanal a 17-18...Sabia que seria molt dificil baixar dels 5 minuts el kilometre..però esperava anar un poc més ràpid que el temps "d'auelo" que em va dir al acabar...Ja m'havera agradat voret per aci ja....En quant a la carrera en si els dos primers kilometres els vam fer Manel i jo observant els "monuments" i les "escultures" que hi havien en Xella...i buscant alguna "llebre" a la que seguir... El tercer kilometre era la primera "subida", vaig deixar a Manel ben acompanyat i vaig anar cap a dalt decidit a 6 10, el kilometre 4 a 4 40 (era cap avall), el 5 i el 6 a menys de 5 m i del 7 al 8 la segona "subida" a 6 30...Total 45 minuts. Em quede en els kilometres plans que anava a menys de 5 que es el meu objectiu d'enguany, que en ninguna “subida” vaig parar de correr i en que se me va fer curta....Ara l'anecdota dels borregos no te preu...En la vida havia vist tan de corredor solt sense dorsal correr tan depresa!!!

Com no, Pepe Alarcón també va estar a Chella, va fer una carrera de menys a més, segurament en l'última costa es va pujar a lloms d'algun "borrego" i va entrar cavalcant com Jonh Wayne en alguna de les seues pel·lícules. 



 Un altre que va estar defensant la seua segona posició local de l'any passat va ser Jose Sala, que crec que va ser un de què espant als borrecs, va eixir com un coet i va explotar a mitja carrera, a l'any que ve més campió. De totes les formes va  entrar el  primer dels nostres.




 AMUNT POLSEGUERA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comentarios:

L'oratge

prevision del tiempo Alcàntera de Xúquer

Loteria

LA LOTE DE NADAL, JA LA TENIM TOTS.



Nº 03158



SORT I AMUNT POLSEGUERA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Contacte

Miguel Sala

lapolseguera@hotmail.com






Amb la tecnologia de Blogger.

Search