dilluns, 26 de juliol del 2010
Bueno m'alegre un muntó que en este cas Jose Grau (Mendri), m´ha enviat unes fotos d'este diumenge on van estar corregent 3 polseguers en la localitat de Simat, no puc dir molt de la carrera perquè no conec el seu recorregut, segur que alguna pujada hi havia.
Van representar a la Polseguera Moises, Jose Grau i Martí la nova adquisión del club que pinta maneres. Marti em va dir que mai havia corregut carreres populars però, vist el que s'ha vist ho fa molt bé.
De Moises fa temps que no ve a entrenar amb nosaltres, però teníem notícies que continuava entrenant bicicleta, natació i correr; encara que tènies que fer la triatlon d'Antella i m'has fallat.
Tenim ganes de coincidir amb tú en alguna carrera, molt bé Moises.
Jose Grau, gràcies per fer-me arribar les fotos, així parlem un poc de tots i més esta carrera que teníem un debutant, també t'he de dir que bona carrera en la teua linea com sempre molt bé.
Martí, del debutant he de dir que no m'ha sorprés perquè l'altre dia quan eixirem a entrenar ja em doní compte del seu potencial, has realitzat una molt bona marca el Km a 3´55', acollonant molt bé Martí.
Amb esta joventut tenim el futur de la polseguera segur. IMPRESIONANT ELS TRES
AMUNT POLSEGUERA.

0 comentarios:

L'oratge

prevision del tiempo Alcàntera de Xúquer

Loteria

LA LOTE DE NADAL, JA LA TENIM TOTS.



Nº 03158



SORT I AMUNT POLSEGUERA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Contacte

Miguel Sala

lapolseguera@hotmail.com






Amb la tecnologia de Blogger.

Search