dimarts, 30 d’abril del 2013
L'escola amb tots els seus membres, com fan tots els anys, van inundar els carrers de Gavarda amb un nou colorit, el del equipatge d'estiu.
S'ha convertit en una costum, tres anys consecutiu que es dirigeixen a Gavarda en multitud i amb l'alegria que els caracteritza. Eixos xiquets que no alçaven un pam de terra ja donen guerra i els que no eren tan xicotets ja estan en llocs alts.
però el que més tenim que destacar és l'alegria i les ganes que transmeten el nostres menuts, son un exemple per als majorots. Agrair als pares i mares el suport i dedicació.
Així que l'escola de la polseguera una vegada més es va fer de notar.
Són tots uns campions des del primer fins a l'últim.
AMUNT ESCOLA LA POLSEGUERA !!!!!!!!!!!!!
S'ha convertit en una costum, tres anys consecutiu que es dirigeixen a Gavarda en multitud i amb l'alegria que els caracteritza. Eixos xiquets que no alçaven un pam de terra ja donen guerra i els que no eren tan xicotets ja estan en llocs alts.
però el que més tenim que destacar és l'alegria i les ganes que transmeten el nostres menuts, son un exemple per als majorots. Agrair als pares i mares el suport i dedicació.
Així que l'escola de la polseguera una vegada més es va fer de notar.
Són tots uns campions des del primer fins a l'últim.
AMUNT ESCOLA LA POLSEGUERA !!!!!!!!!!!!!
dilluns, 29 d’abril del 2013
A tan sols 3 minuts entrà el "Medri" que el veiem poc entre nosaltres però ací esta corrent com un lleó encara que lo d'ell són carreres més curtes, últimament corre llarga distància ho va demostrar en la mitja marató nostra.
Pepo el nostre nou polseguer ja s'atrevix amb la muntanya este amb la seua joventut donarà molt que parlar, ànim Pepo que tu si vols pots.
Javi Bausa desprès d'estar el dia anterior a Benissa veient als altres polseguers, només tènia ganes de córrer i llevar-se el mono que passarem veient als nostres, va fer una carrera com sempre esforçant-se i al mateix temps controlant els quilòmetres.
Carlos Casanova li vinc dient que no vaja tant amb la dona i ell "erre que erre" et va a deixar a l'altura del betum segueix entrenant-la i voràs que prompte et portaràs la sorpresa.
També teniem caminant i pasant-ho de lo més bé a Moisés Perucho que amb un grup d'amics va passar el matí per la serra.
I matí passat fent esport, amb bona companyia i natura a roll.
AMUNT POLSEGUERA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dissabte, 13 d’abril del 2013

Com ja ens anem coneixent res els fa por a estos "romeros", només tenien ganes i fe a acabar el que de segur començarien.
Després d'estar allí animant-los esta vegada no vaig a posar-los cap imatge de romeries arrossegant bous ni burros ni coses paregudes, es mereixen el meu més sincer respecte, i els bous i burros són ells... sio para que barbaritat, vaig estar una estona al quilòmetre 27 i després en el 37, arribaven tots blancs, les cares desencaixades, rampes, nervits... uff que patir estic segur que més d'un no tornarà a xafar les cimes del Bèrnia.

Els acompanyants un 10 per a ells la puntuació més alta de qualsevol prova, els segueixen a tots els viatges i disfruten de les seues coses, comentaris i rialles. Sou la reòstia.
La cursa per cridar-la d'alguna forma va ser de tot menys carrera, córrer van córrer, però també van enfilar, van anar a arrastrons, algun se'n va anar de cap, altres van allisar cadenes de tant d'estrényer les mans, de tot; va haver de tot el que vos podeu imaginar.

Martín tota la setmana amb grip, afectant-li l'estómac el va debilitar moltíssim, ganes de córrer i fer-ho be no li van faltar, ell mateix s'animava a l'eixida i deia que es trobava perfectament recuperat. Desgraciadament no va ser així i més prompte del que ell s'esperava van començar a aparéixer els dubtes, després mal estar i finalment els vòmits li van fer abandonar el desitjat repte.
De moment ja té repte per a l'any pròxim anar i acabar el que va començar enguany. Martín "els èssers humans que s'alcen inclús són més grans que els que no han caigut". Eres gran, campió.



Vicent Mompó "la gossa vella", és un dels pocs participants de tota la carrera que se li cau la bava dient com seu va pasar de bé en el tram tècnic, per a ell el mijor de la cursa el cim del Bernia. No va tindre bones sensacions des de l'inici però amb unes xicotetes molèsties en el pubis va seguir. És un expert muntanyenc i sap que açò de les ultres és molt llarg en qualsevol moment de sobte et comences a trobar bé, aguantà en els mals moments i al transcurs de la prova va començar a sentir-se bé finalitzant la prova no sense haver patit animalades.

Juan Juan " Juan de la jungla", este si que és un verdader fenomen. Va eixir no massa confiat ni en el seu entrenament, ni en les seues forces. Juan, sabedor que és molt cabut i té molta capacitat de patiment confiava que estes dos qualitats li farien eixir airós del repte, i així va ser. No es marcà cap temps concret, acabar com fora era el seu objectiu. Sé que va patir, és un dels més satisfets de tots els polseguers i espere que la nostra presència li ajudara a aconseguir el seu objectiu. Eres digne d'admiració i per a tu tinc una frase de abraham Lincoln que et clava: Vaig lentament, però mai desfent el que camine.
.jpg)


Pepe Ferri "el Lince", sense dubtar-ho ni un segon és un dels més disposats a realitzar qualsevol carrera de muntanya del nostre club. Sempre està inscrit a alguna de les proves importants del nostre territori. El resultat d'açò és la seua experiència, sempre sap regular-se en les proves i té un alt control del seu cos. Les seues sensacions finals van ser d'haver patit però tindre un bon sabor de boca, haver tingut en els seus ulls unes meravelloses vistes des de l'alt del Bèrnia. Una mossa més en les seues cames, que acull amb alegria. "Estar contents amb el que posseïm és la més segura i millor de la seua riquea".

Per als que vam anar a disfrutar de veure-vos patir, que extrany queden estes paraules però és la pura realitat, estem orgulls de pertànyer al cercle d'amics de tots vosaltres. Una vegada més, per a mi, és un orgull pertanyer a este club.
Amunt polseguera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
divendres, 5 d’abril del 2013
Tots treballarem un muntó per a que la gent se n'anara contenta i haver-hi si així a l'any que ve ampliem inscripcions fins a 700 i tenim llista d'espera.
Hem fet una gran família i al nostre voltant contagiem el nostre entusiasme a familiars, amics, associacions....
Hem demostrat saber fer bé les coses i esperem l'any que ve fer-ho inclús millor.
Hem de millorar coses?, si, rotundament si.
Fem moltes coses be?, si, rotundament si.
Amb que ens tenim que quedar?, sobretot amb els bons comentaris que ens han arribat de tots costats i saber rectificar els errors per als anys següents.
Que va passar a la carrera?, el teniu a la crònica en la web del circuit. correntpelxuquer.org, entreu i llegireu una xicoteta crònica del desenllaç de la carrera. Vos faig arribar unes boniques esbosses escrites per Blanca que amés de ser una gran atleta és una excel.lente escriptora.
AMUNT POLSEGUERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CADA CARRERA CONSTA DE DOS PARTES:
UN
ANTES (El entrenamiento) Y UN DESPUÉS (el día de la verdad).
ENTRENANDO ENTRE NARANJOS
Amanece un
día primaveral, diáfano, soleado,
cálido y espléndido después de varios padeciendo lluvias torrenciales, fuertes vientos, y temperaturas desapacibles.
Hoy
es mi último entrenamiento para participar en la carrera que organiza mi Club
La Polseguera d´Alcàntera.
Después
de años sin competir la primavera pasada lo hice en Algemesí y sufrí mucho a
pesar de que me acompañaba Laura una Polseguera joven y animosa.
Es
difícil reengancharse a competir después de 8 años sin hacerlo pero de dentro
he de sacar mis anteriores experiencias en las carreras sufriendo, sudando,
temblando, disfrutando, llorando, riendo, adelantando, ganando trofeos,
diplomas y el respeto en este mundo del atletismo.
Hoy,
2 de marzo de 2013, tengo la seguridad de que he hecho un buen entrenamiento y
que puedo hacer la carrera con buenas perspectivas.
He
conseguido retomar lo que significa correr seriamente; esa especie de milagro
personal que separa el cuerpo de la mente; el uno se esfuerza, la otra vuela
por lejanos lugares; mientras los pies avanzan por el polvo del camino, fango o
charcos, padeciendo incipientes ampollas o las más diversas molestias
imaginables, los pensamientos vuelan por otras dimensiones y derroteros, las
neuronas te llevan a Marte.
Es
una táctica psicológica muy importante para los deportistas; funciona como un
analgésico que calma el dolor cuando el sufrimiento invade al cuerpo.
Estas
son las emociones que todos los corredores experimentamos. Se convierte en un
placer que crea adicción. Mejor no dejarlo ya que genera calidad de vida física y psíquica al
organismo. Vivimos como en un estado de gracia, con la ayuda de endorfinas, en un
masoquismo interior que nos mantiene en la felicidad luchando como Don Quijote
y Sancho, éste arrastrándose con los pies en el suelo y aquel con sus molinos
de viento.
Ahora
vuelvo pues, como los toreros, a debutar. Ya no puedo perder oportunidades pues
los años pasan muy rápidos. Próximamente cumpliré 66 y temo a mi columna
vertebral. Por todo ello hoy es un día especial ya que he finalizado un buen
entrenamiento; puedo estar orgullosa de mi misma, del deber cumplido, de haber
superado la pereza de años anteriores mejorando mis condiciones físicas. Tengo
la confianza de poder llegar a Meta con imágenes agradables y mi cuerpo
corriendo por este pueblo de Alcàntera donde me siento feliz de vivir y
convivir con todos.
LA CARRERA DE
ALCÀNTERA
Ha
sido un bonito día, soleado y con brisa refrescante. Cuántos recuerdos de antaño
se agolpan y despiertan; cuantas emociones han salido a flote; todas ellas
rebozadas con sus dosis de Don Quijote y Sancho.
He
ido a mi ritmo, sola, muy suelta, reservándome, con disciplina, sin dejarme la
piel pero disfrutando de la carrera. ¡Magníficas sensaciones!
Hoy,
en casa, con mi club y mi gente aplaudiendo, he llegado a Meta como si por la
alfombra roja paseara. ¡Qué felicidad haberlo conseguido! Mi mayor éxito es
haber llegado con energías.
Esta
carrera la dedico a la Polseguera. Todos, corredores, organización y ayudantes forman
un gran club. Felicidades no sólo por vuestros logros deportivos sino por haber
generado esta gran familia que integramos el club deportivo de Alcàntera de
Xúquer. Sois dignos de encomio gracias a vuestra compenetración, entrega,
trabajo y camaradería. Felicidades Polseguera, siempre adelante, a por nuevas
metas, que todas sirven para aprender y salir de ellas más fuertes física y
moralmente. Quiero nombrar especialmente a Migue el presi, Julio, Reyes y Juli
, a todo el personal del pueblo que se desvive colaborando cada año, madres del
Ampa, junta de festeros, familias de todos los corredores y a todos aquellos que con sus euritos
participan en estos días difíciles comprando la lotería y siendo sponsors.
También tengo presentes a todos y cada uno de los corredores del club por
vuestra amabilidad conmigo a pesar de que nunca he entrenado con vosotros
porque me machacaríais a la primera revuelta y por último a todos los
corredores que con su dorsal han conseguido que los participantes hayamos superado
la cifra de los 500.
Quiero
agradecer también a mi hijo Gorka y su novia Ester su presencia en la meta, a
todos los vecinos que me habéis animado y aplaudido tanto, principalmente a los
chiquillos que con sus gritos efervescentes me han demostrado que Alcàntera me
ha acogido y soy una vecina apreciada.
Finalmente
ensalzo el modelo de Rick. Lleva arrastrando una lesión en los gemelos. Con su
sufrimiento y empeño de hoy nos ha dado una lección.
Yo
me siento muy feliz por haber conseguido una buena marca luchando dignamente la
primera vez que represento a La Polseguera compitiendo en Alcàntera. Gracias,
amigos, espero tener salud, energía e ilusión muchos más años para seguir
demostrándome a mí misma que la edad hay que saber llevarla y que conseguir
metas personales es un placer que el deporte nos regala.
Subscriure's a:
Missatges
(Atom)
L'oratgeprevision del tiempo Alcàntera de Xúquer
Loteria
LA LOTE DE NADAL, JA LA TENIM TOTS.
Nº 03158
SORT I AMUNT POLSEGUERA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Contacte
Miguel Sala
lapolseguera@hotmail.com
lapolseguera@hotmail.com
Amb la tecnologia de Blogger.
ENLLAÇOS:
- Carreras populares
- Circuit Ribera de Xúquer
- Fedaración Española de montaña
- Federacio de Muntanya C.V
- Federació Valenciana d´atletisme
- Federación Española de atletismo
- Inscripcions a carreres Tiket Run
- Nou pindaro
- Plans entrenament
- Revista corredor de fondo
- Revista corredor de muntanya
- Revista enllaços revistes de muntanya
- Revista foro atletismo
- revista info.atletes
- Revista Mundo del atletismo
- Revista muntanya campo base
- Revista muntanya Desnivel
- Revista muntanya Oxigeno
- Revista Planeta running
- Revista runners
- Revista sportlife
- Revistes d´atletisme
- Tenda 42 y pico
- Tenda atletes Xativa
- Tenda Bikila
- Tenda JC Moixent
- Tenda muntanya Alzira
- Tenda muntanya Xativa
- Tenda revista Barrades muntanya
- Tiramillas