dimarts, 25 d’octubre del 2011
Si hem tingut alguna setmana sense carreres esta no va ser una d'elles, hem arribat a cobrir tres fronts al mateix temps, el primer del que vos vaig a parlar és la pujada a Sant Anna de la localitat de la Llosa de Ranes. Vos recorde que no estem acudint a carreres pròximes per que hi ha molta gent preparant la marató de valència. I al seu capritx i sense consultar dates per a no entorpir altres carreres; correcaminos, que són els amos del món becerril, ha decidit canviar la dates per a veure si poden omplir, inclús més, les seues arques. Deixant opinions (de les quals em faig jo responsable, en cap moment la polseguera ja que és una opinió personal meua), Toni que no tenia una altra cosa que fer va decidir anar a córrer a la Llosa de Ranes, carrera dura on el bo de Toni segur que va patir de valent pujant a Santa Anna. La pujada a Sant Anna és una tradició d'antany i per descomptat que l'han sabut aprofitar per a fer una bonica carrera que heu de disfrutar alguna vegada, des d'ací vos convide a que la conegueu, tota la gent parla molt bé d'ella.Toni va representar amb honor a la polseguera, estic segur que es deixà la pell encara que he de dir que no és una carrera per a fer la teua millor marca. Ara vos deixe en mans de Toni que s´ha aventurat de croniste, molt be Toni. Doncs si....Com diu el presi no tenia altra cosa que fer el dissabte per la vesprada....volia entrenar un poc per a la marató de Valencia i la mitja de Gandia i vaig pensar "en lloc de correr a soles me'n vaig a la Llosa", ja que havia començat el circuit de la Costera ¿Perquè no acabar-lo? "alló que s'escomença s'ha d'acabar" i vaig correr la última proba. I no presi no vaig patir al contrari vaig gaudir, vaig gaudir de les vistes pujant a Santa Ana (Xativa, Genoves, Castelló, Senyera, Alberic, la Vall...¿quants pobles es veuen? si es veu fins la mar!!), vaig gaudir de correr entre pins, de la gent animant a la pujada, dels companyers del club de correr de Xativa (que no esta molt be dir-ho però...me'ls vaig deixar arrere: Pablo, Manolo si voleu millorar a la POLSEGUERA s'haureu d'apuntar je je) i de la baixada: Vaig fer volta ràpida en carrera...A menys de 4 minuts el Km!! Mai en la vida havia corregut tan de presa!! Ara pareixia que anava a desconjuntarme!!. I clar, no es carrera per a fer marca...jo vaig fer 47 minutets que per a 8 km 700 metres ix un mitja de 5´24 que tampoc esta gens malament ( Ojala faça la mateixa marca en la marató ). I si, es una volta a peu molt recomanable, oblidarte de les marques i gaudirla!! A mes cansats de que ens regalen aquarius, suc de taronja, meló etc...¿Qui pot renunciar a una bolseta d'alls secs amb denominació d'origen "La Llosa" ja sabeu l'acudit que quan van arribar els americans a la Lluna ja hi havia un allero de la Llosa amb la paradeta posada esperant-los, si es que no hi ha res com revindicar el producte autòcton!!. Be xics i xiques, sense res mes que dir. Ens vegem al gavariol!! AMUNT POLSEGUERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

1 comentari:

L'oratge

prevision del tiempo Alcàntera de Xúquer

Loteria

LA LOTE DE NADAL, JA LA TENIM TOTS.



Nº 03158



SORT I AMUNT POLSEGUERA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Contacte

Miguel Sala

lapolseguera@hotmail.com






Amb la tecnologia de Blogger.

Search