dimarts, 15 de novembre del 2011
Que bonic és trobar-se fort després de seguir un bon entrenament. Et pots anar a fer la mitja marató d'Alcoi i segurament et pareixerà que té quatre pujadetes. Perquè això és el que li va paréixer al nostre Kilian, però.............jo també vaig anar i que mal que se'l passa un quan no entrenes bé, les quatre pujades per a mi van ser quatre muntanyes de 8000 metres totes seguides. "Che tú" que palissa em vaig arrear.
Sincerament la carrera bonica, no per a batre marques, més be per a conéixer un poc els espais naturals d'Alcoi.
Començàrem a les 16 hores 30 minuts, a nosaltres se'ns va fer de nit entrant a meta, marcant un crono d'1 hora 30 minuts, però estic segur que a més d'un li van eixir els llops per algun túnel de la bonica via verda.
L'organització va ser molt bona, van tindre el detall de disposar de voluntaris amb llanternes que ens il·luminaven l'interior dels túnels de la via verda.
Un altre any anirem més gent però, jo aniré un poc més preparat.

0 comentarios:

L'oratge

prevision del tiempo Alcàntera de Xúquer

Loteria

LA LOTE DE NADAL, JA LA TENIM TOTS.



Nº 03158



SORT I AMUNT POLSEGUERA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Contacte

Miguel Sala

lapolseguera@hotmail.com






Amb la tecnologia de Blogger.

Search