diumenge, 12 de febrer del 2012
En el trail de barxeta vam tindre un altre polseguer en carrera que no vaig anomenar perquè no el vaig veure inscrit. Jo quan busque els participants, per a fitar la busca mire els noms d'inscrits per club i després si algú que m'han dit no està el busque independentment per un altre sistema, açò no és una disculpa és una reflexió. He de dir que mai és tard per a anomenar-vos en una crònica."Açò és el que succeït amb Jose Grau que estava a Barxeta com a independent però no ho vaig veure, com anteriorment vos he dit mai és tard per a dir unes paraules de cada polseguer. Jose grau a barxeta va fer un magnífic temps d'1 hora 44 segons entrant com a primer polseguer. Tots creiem que tenia fotut el seu genoll però pel que s'ha vist ja està rodant a bon ritme. Per a la Polseguera és una bona notícia la recuperació de Jose a veure si s'anima i ens puntua algun dia en el "Circuit de la Ribera de Xúquer" que prompte començarà. Enhorabona Jose ara a continuar rodant i agafar un bon ritme. 


AMUNT POLSEGUERA!!
.

0 comentarios:

L'oratge

prevision del tiempo Alcàntera de Xúquer

Loteria

LA LOTE DE NADAL, JA LA TENIM TOTS.



Nº 03158



SORT I AMUNT POLSEGUERA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Contacte

Miguel Sala

lapolseguera@hotmail.com






Amb la tecnologia de Blogger.

Search