dijous, 18 de novembre del 2010
Si vos refresque la memòria, la primera carrera que el club va fer com a tal, va ser l'any passat, La mitja marató de Gandia. La veritat és que alguns polseguers estem molt units a esta carrera perquè va ser el tornar a córrer després de molts anys.
L'any passat vam ser en representació del club 5 polseguers i mira si ens vam fer notar que a mi em va entrevistar el spiker, no pel temps realitzat, sinò pels crits d'ànim dels nostres familiars.
Enguany som 13, si señor !!!!!!!!!!!!, sense por al número, personalment estic súper orgullós de l'evolució com a club, en els xicotets i grans esdeveniments.
Tornem a tindre batejos esportius, debuten en una mitja marató Martí, Josep i Angel.
Les meues recomanacions als tres en conjunt és que disfruten de la carrera i de la satisfacció d'acabar-la.
Martí no et poses cap temps de meta, no has de tindre cap pressió.
Josep, al meu amic que li he de dir, que aniré al seu costat per a donar-li tot el suport que necessite, sense arribar a pujar-lo a l'esquena, estigues tranquil que jo se que tu pots.
Angel, per el que hem entrenat junts estic més que convençut que acabaràs i diràs " ja està", ànim que estàs més fort que un aca.
I a tots els altres sé que cadascú realitzarà la seua carrera, ja vos donaré canya quan faça la crònica.
AMUNT POLSEGUERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comentarios:

L'oratge

prevision del tiempo Alcàntera de Xúquer

Loteria

LA LOTE DE NADAL, JA LA TENIM TOTS.



Nº 03158



SORT I AMUNT POLSEGUERA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Contacte

Miguel Sala

lapolseguera@hotmail.com






Amb la tecnologia de Blogger.

Search